KeremEnsar2124 Iyi geceler anneler ve anne adaylari 😊 gece ayaklarim cok agriyor koycak yer bulamiyorum ve cok yaniyor ama aksam olunca problem oluyor bunu yasayan varmi tek benmi boyleyim 34+5 olduk bugun 😊😊
huriiye Canım bende de oluyordu senin yine 35 haftalıkken olmuş ben hamileliğin başından beri yaşıyorum, doktorum da bunu hiç birşey geçirmez adet olmadığın için oluyor dedi.
KeremEnsar2124 huriiye ayak yanmam cok onemli degil normaldede ayak yanmalarim vardi ama 2 3 gundur ayak agrilari beni bunaltiyor hic yasamamistim ilk hamileligimdede ayak agrisi filan