Secily Kızlar merhaba 6. Haftadayım ilk hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri meme ağrım hiç bitmedi üzerine yatamıyorum bile hep sert ve şiş bu hep böyle mi devam edecek😫
Semila Secily 3. aya kadar sanırım devam edecek . Bende 6. haftamdayım ve aynı şikayetler var . acaba bu dönemde çatlak oluşur mu kullandığınız krem veya yağ var mı ?
Kbrsoy Semila Bio-oil diye bi yağ var ondan aldım. Çok araştırdım ben de kullanıcı yorumlarını vs de okudum hemen hemen herkes memnun kalmış. Umarım bende de işe yarar 11 hafta daha erken diye başlamadım henüz.
Secily Semila hiç bilmiyorum ama benim de bu dün aklıma geldi henüz hiç kremlere bakmadım ama evde organik hindistan cevizi yagım var belki ondan sürerim duş sonrası biraZ
Kbrsoy Semila Bana 16. Haftadan sonra başla dedi çevredemdekiler ama geç olur sanki 🙂 12 13 haftada başliyim diyorum
Semila Kbrsoy evet 3 ay bitince bende başlamayı düşünüyorum ☺ Bence bu dönem herkese he deyip kendi bildiğini yapma dönemi birazda 🙈😁