Selam kizlar bugün adet günümdü aksam tuvalete girdigimde peceye kahverengi leke geldi adet oluyorum zannettim ve ped taktim fakat ic camasirima yada pede hicbir leke gelmemis suandada kahverengi kan sadece tuvalete gidip sildigimde peceteye geliyor.
Dün gece kasiklarimda aniden bicak saplaniyormus gibi agri basladi birkac saat agridan kivrandim resmen ama sonra kendiliginden agri yok oldu suana kadarda hic agrim yok. 3-4 gündür elledigimde gögüs agrim vardi bugün oda kesildi birden bire.
25 eylül yumurtlama günümdü ogünden itibaren 3 günü degerlendirdik.
Normalde yasamadigim seyleri yasiyorum suan kendimide heveslendirmek istemiyorum ama hamile olabilirmiyim yoksa adetim sizce daha sökülemedimi ?