Öncelikle merhaba kızlar normal dogum dusunup korkanlar varsa okumasa daha iyi bence … 12 eylulde dogum yaptim mersinde ozel bir hastanede 3 yil cocugum olmadi en son bir doktor bulduk onerilerle 1 ayda hamile kaldim . 9 ay aynı doktorda muane oldum ve dogumuma o girdi . Hamileligim cok guzel rahat gecmisti ama sonrası tam bir fiyasko .. 11 eylul gecesi sancılarım oluyordu hafif hafif… 12 eylul saat 10gibi sancılarım cok artti dayanamiyordum gece 12 hastaneye gittik doktorumda ordaydi nstye bagladi ve alttan muane etti pazartesi gel dedi yani 2 gun sonrasi icin eve geri geldik ama o kadar sancim artti ki 1 dakka uyumadim aglayamiyorsun bile sancidan canim o kadar yaniyordu ki ben burda sancim gelse nasil anlarim ilk hamileligim falan diye sormustum anlarsin merak etme demislerdi ki gercekten oyleymis yere goge sigamiyorsun bana sabah olmadi doktora msj attim dayanamiyorum agrilara diye gel hemen dedi sabah saat 8 hastaneye kendimi zor attim dogumhaneye gittim nstye bagladilar doktor geldi alttan muane etti gene mi acilmam yok dedim ki 4 cm aciklik demesiyle suyum patladi ebe dediki esini ara epuduralli yatis yaptirsin dediklerini soyledim esime yatis verildi lagman yapildi belden igne vuruldu ama hala sancilar oluyor gelio tekrar igne yapiyorlar falan 2 saat sonra 7 cm daha sonra 10 cm tam aciklik dedi cisim var dedim tuvalete gitmem lazim altima yapcam ne tuvaleti bebek o bebek geliyor dedi hayir cisim var dedim yap o zaman hadi kakani yapsana hadi yap bakalim yapamazsin ki ikin bakim sen doguramazsin ikinamiyorsun bile falan diyor bir ebe neyse ki baska ebe daha vardi dogumada o girdi saat 11 gibi beni alip catala cikardilar 1 saat catalda bekledim ikin ikin hadi kizim hadi canim o ebe cok iyiydi saclarini goruyorum hadi yaparsin falan bekle bekle canim cikti artik dayanamadim doktor ne zaman gelecek gotum uyustu benim dogurcak halim mi kaldi dedim artik can havliyle boyle pis konusmak zorunda kaldim yani gelmiyor adam sezaryana girmis ama popomun kemikleri sizliyordu artik neyse geldi 12.10 gibi odaya girdi yan odadaki hastanizin dogumuda basladi dediler ikin dedi ikiniyorum iki doktor girdiler bu arada bebegim 3 kg … neyse ebe bir alet takip cisi bosaltiyor doktor oturdu onume oteki yanimda kollarini dirseklerden bukup ustume beline kadar resmen yatti kaburgalarima basiyor artik olecem sandim ikincam ikinamiyorum nefes alamiyorum cunku artik son nefesimle zar zor olecem nefes alamiyorum kalk dedim kalkmiyor ki ben masada olecem sandim biraktim artik kendimi o sekilde olunca kalkti al hadi nefes dedi yarimyamalak nefesi aldim tekrar kaburgalarimi kircak gibi bastirmaya devam etti ki alttaki doktor kesigi atip vakumla bebegi aldi .. cunku yan odadaki doguma girmesi gerekti ya bu sekilde guya ozel hastane . sonrasi daha beter 1 ay oldu dikislerim dusmedi vajina icimde et parcasi gibi birsey var polip olabilir sanirim ve daha 1 ay var kontrolume keske sezaryan olsaydim arkadasim benden 5 gun once dogurdu sezaryanla bebegine kendisi mis gibi bakarken ben ne oturabiliyorum ne birsey hala ayakta durarak bebegimin altini degistiriyorum o ise gezmelere gidiyor ben ise yurudugumde vajinada iki dudak arasinda et parcasi gibi surtunme oluyor . Psikolojim alt ust oldu igneden bile korkuyorum artik o derece 😪