Kuzeyannesj iki tane post acmissiniz simdi gordum.Oncelikle bu haftalarda duzensiz olmasi cok cok normal.Uyuyordur annesi.Benim kizimda 3,4 gun toplasan iki kere hareket etti.3 gundur yerinde durmuyor kipir kipir.Disardan tekmesi bile hissediliyor artik.21+1 gunluk.O hafta bende de ayniydi.Tamamen keyiflerine kalmis bi olay.siz surekli hareket halinde oldugunuz icin o da icinde sallanan sivisiyla uykuya geciyor 🥰iciniz ferah olsun.Ben surekli dinleniyorum.Ayakta cok durmuyorum.Sol tarafima yattigim zaman daha rahat ettigini dusunuyorum.