12hamile bana da 13. Haftamızda kız dedi doktorum. Dün ultrasonla kaynım baktı bacak arasına kordon girmiş göremedik artık perşembeye kaldı bakalım göstercekmi merakla bekliyorum 🙈o zaman 17+3 olcaz Allahın izniyle 😍 sütekli ekşi yiyorum ve yüzüm sivilce doldu bakalım ne olcak