Esradlg Gd1992 ben Eminönü’nden malzeme aldım ev kokusu yaptım çokta güzel oldu bence resim paylaşmayı bilmiyorum yoksa atardım resim
UgurBocegimm_17 Ben çok gereksiz buluyorum açıkçası evet en yakınlarına olabilir anne baba kardeşe de 50 100 tane dağıtmalik yaptırmaktansa o parayla darussafaka ya bebeğinizin adına hayır yapmak bana daha mantıklı geliyor
Nurfatma1310 Gd1992 ben tül kese içerisinde gül kokulu tesbih ve çanta boy işime özal yasin yaptırdım 500 adet 125 lira
Nurfatma1310 Gd1992 mevlut pazarım sitenin ismi 2 gün içinde de teslim edildi çok memnun kaldım hoşuma da gitti keşke resim ata bilsem