Kızzlarr benimle aynı durumda olup umutsuzluğa kapılan geleceğin en minnoş anne adayları için açtım bu konuyu:) Eşimle 2 yıldır çocuğumuz olmuyordu eşimin varikoseli vardı sperm sayısı sınırda morfolojisi ise 2 di sperm kalitesi %90 ı bozuktu doktorumuz son derece umutlu konuştu 2 ay klomen kullanacaktık diğer ay aşılamaya geçecektik klomen+progestan+folik asit kullandığım ilk ay hamile kaldığımı öğrendim. Herşey Rabbimden geliyormuş yolumuz daha uzun umarım bizle aynı durumda olan herkese umut olur 🥰