Tugba_58 Kızlar ilk 10 gün kanamam olmuştu şimdi bitmesine 3 4 gün var tekrar kanama oluyo arada normalmi bu
Mammimammi Tugba_58 normal. Hatta bitip bir süre bir damla dahi gelmeyip sonra tekrar kanama devam edebiliyor.
sehrikarabulut Tugba_58 herkes aynı olcak diye bişi yok canım kesilir tekrar gelir böyle böyle 40 gün devam eder sonra adetin bir zaman sonra düzene girer zaten benm ikinci gebelim ilkinde öyle olmuştu