Kızlar bebeğime alt üst takım ve zıbın alacağım ama hm baya kaliteli diye biliyorum. Yanlız alt üst takımda çok seçeneği yok var olanlar da en az 80 den başlıyor. Minicity baktım baya çeşit var uygun fiyatı. Kalite açısından çok fark var mıdır. Karşılaştırma bile yapılamaz derseniz hm alacağım 🤗