Mrb güzel anneler 23+1 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ve yaklaşık 1 aydır ayağa kalkarken otururken hatta yatakta dönerken bile kasık ağrım oluyor karnımın büyümesine bağladım başta ama ilk gebeliğimde öyle bişi yaşamadım sizde de oluyor mu endişenlenmelimiyim bilgisi olan varsa yazsın şimdiden tşk ediyorum