Um07 ecemsuu Canım benim ki de kız ama aksine çok kıpır kıpır kız çocukları için de hareketli olur diyorlar aslında. Demek ki benim ki yaramaz 🤗🤗
ebr Um07 masallah cnm bilmiyorum ki o konu hakkinda bilgim yok bazen ben cok hissediyorum bazende az gibi
NezaketKahraman Kız olmasına rağmen çok hareketli ama babasına tekmelerini göstermek istediğimde hiç pas vermiyor eşcağızım daha hissedemedi maalesef