Şuan 29.haftadayım, 3 gün önce doktorr 1 ay sonra görüşelim yine dedi ama tam 1 ay sonra gidemeyeceğim. Şimdiye kadar her şey yolunda, hiç bi sıkıntı yaşamadım. Kızımla iletişim bile kuruyoruz bence artık ben konuşuyorum o minik minik hareketleniyo içerde 🥰 Mesela 35.haftada falan gitsem nolur? Kaçıncı haftadan sonra daha sık çağırdı doktorlarınız? Ona göre bi hal çare ayarlamaya çalışacağım bende. Bu arada sezaryen olacak doğumum, gözümdeki bi problemden dolayı göz doktorum ıkınamazsın dedi çünkü. Teşekkürler şimdiden 🤗