Esracakmam Herkeze merhaba 37. Haftaya giricem yarın kayınvalidem de covid çıktı bende temas etmiştim karantinadayız korkuyorum bebeğe zararı olur mu diye halsizleşmeye başladım sanki dua edin lütfen.🙏🏻
minikbaby06 Esracakmam içinizi ferah tutun inşallah birşey olmaz dua edin bol bol Allah yardımcınız olsun 🙏
Betsel Esracakmam Hiç moralini bozma bende 32. Haftamda yakalanmıştım şuan 38. Haftamdayım hafif atlattım grip gibi. Bebeğimde de bir sıkıntı gözükmüyor herşey normal şuan.