@Sevdanurr4 kanama az da olsa çok da olsa doktorlar mutlaka haber verilmesi gerektiğini söylüyorlar benim birden kanamam gelmişti ve çoktu hemen doktorumu aramıştım acil hastaneye çağırdı beni çok şükür bir problem çıkmamıştı 1 gece hastanede yatmıştım kanamam kesilsin diye iğne yapmışlardı bence doktorunuzun numarası varsa hemen arayın ve durumunuzu söyleyin kontrolünüzü beklemeyin Doktorunuz sizi en iyi şekilde yönlendirecektir panik de yapmayın her kanama birşey olacağı anlamına gelmiyor sadece dediğim gibi hemen doktorunuza haber verseniz çok iyi olur