Marhabalar ben 7 haftalık hamileyim kalp atışlarımızı duymustuk doktor bir ay sonra kontrole gel dedi benım agrım oluyor hissediyorum iki tarafdada oluyor kasıkda degil karın içinde oldugunu hıssedebiliyorum ara sıra oluyor normal mi yoksa korkmalımıyım