Minnakhamis Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ 7+1 hamileyim alt kaçırma problemim var doktor randevuma daha var moralim çok bozuk bugün 2 kez altıma kaçırdım bu zamanlar böyle problemler yaşayanlar var mı ?
A_C_04 Minnakhamis nasıl yani uyurkenmi yoksa normal zmn da tutamıyor musun? hamileliğin ilk haftalarında tutamama şık idrara çıkma sorunu olur
Sylwiart Minnakhamis Minnakhamis ben de kaçırma olmuyor da her an olabilir tuvaletimi tutmakta çok zorlanıyorum tam yapmak için eğilirken kendiliğinden geliyor normal herhalde endişelenme
Minnakhamis A_C_04 yok uyurken değil tuvaletim geliyor odadan lavaboya gidene kadar kaçırıyorum ve böyle bir iki damla değil baya bildiğin altıma yapıyorum
Minnakhamis Sylwiart Sylwiart evet benimde öyleydi tam eğiliyorum bi anda kaçırıyordu şimdi ona bile yetişmiyor yürürken kaçıyor
Nnadye Ben 34 . Haftamdayim . Hapsurunca kusunca hep kaçırıyorum. Artık çok zorlanır oldum ger konuda
Minnakhamis A_C_04 Cuma günü kontrolüm var doktorumla görüşeyim bakalım inşallah enfeksiyon yoktur bebek için riskli olduğunu okumuştum