Semragklp Adeviye evet canım benim gittiğim hastanede istedi bana bide refakatçi kalacak olan kişiye test yapılması zorunlu dedi kişi başı 200₺ ama hastaneden hastaneye ücret değişebilir belki . Özeller ücretsiz yapmaz o testi
Edanursnmzz Adeviye canım ankara lokman hekim hastanesine gidiyorum ben doğum paketi aldım o yüzden sezeyan öncesi sadece refakatci için 150 lira istediler
Berrinyr Adeviye benden de istediler zorunlu dediler sezeryan olcagım için.ücret istemediler ama doktorum kagıt yazınca.muayene bedeli içine koyuyolarmış.
Semragklp DerinAy evet İstanbul’dayım Avrupa yakasında Yaman tıp merkezi benim gittiğim hastane öyle ama başka hastaneyi bilmiyorum
Adeviye DerinAy Ankaradayım özel muayenehanesine gidiyorum doktorumun da doğumu TOBB üniversitesinin hastanesinde yaptırıyor sezaryen olacağım için test yaptırmamı söyledi
DerinAy Semragklp bizim hastane bize böyle bir bilgi vermedi de. Ben de kocama test yaptırmak istiyordum ama o istemiyordu. Böyle zorunluysa harikaa👍🏼
Cemrenur Semragklp canım ben de oraya gidiyorum da. Doğumdan önce devleyte yaptırsak sonuç kağıdını hastaneye versek olur mu acaba
Semragklp Cemrenur evet canım nazo Doğumdan 1-2 gün önce test yapmanız sonucu getirseniz de olur dedi .ama devlette de öyle ha diyince test yapmıyorlarmış napıcaz bilmiyorum ki ben 37+2 oldum ne zaman doğum olur belli değil 🤦🏼♀️
Adeviye Asli3307 bilmiyorum yarın yaptıracağım bakalım nasıl yapacaklar burundan olan daha iyi sonuç veriyormuş o yüzden burundan yapıyor olabilirler
Mrv_tes Ben Acibadem Maslak’a gidiyorum. Ozellikle sordum; hastanede devam ediyorsa rutin kontrolleriniz ve semptom yoksa yapmiyorlarmis ama sadece dogum olursa bilemiyorum
Esraaelisa1 Adeviye rica ederim özel hastaneye gidiyorum ama daha doğum yapmadım Sezeryan falan fiyat sorduk o zaman dediler