Nagehanla 23+3 m. Şuana kadar gun içinde bazen bikac kere hareket hissediyorum ama saatte 10 kere hareket hissetmek falan lazimmis diye duydum benim bazi gunler cok az hareket ediyor. Sizin bebek hareketleriniz nasil
Serifeisitmir Nagehanla günlük 10 hareket 30. Haftalardan sonra canım daha küçük normal o haftalarda az hissetmen
Busraveminisi1 Nagehanla saatte değil canım günlük net 10 hareket birde benekler daha düzensiz uyuyp uyanıyor 28 den sonra düzene girer demişti bana doktorum