24 olduk bu sabah ikinci gebeligim oldugundan sanirim kizimda gec hissetmeye baslamistim ama bu hamileligimden 17 haftalikken yavas yavas hissetmeye basladim zaten ilk hareketlerini oyle cok sert bi sekilde beklemeyin pıt pıt diye vurmaya calisiyo 😂☺😄