Rbkny Kızlar bu ay gebelik bekleyenler belirtilerini neler paylaşalım zamanı çabucak geçirmeye calısalım hepbirlikte🥰🙏🏻
Jale34 Rbkny beyaz akıntım çoğaldı salı günü adet günü m yarın erken gebelik testi yapacam inşallah hamileyimdir 😊🙋🏻♀️
Sermec27 Rbkny adet tarihim 26 Ekim sanırım adet bittikten 3 4 gun sonra yumurtlama oldu daha 15 gun var adetime su an sadece vücut ısısı yüksel bakalım hayırlısı bekleyip göreceğiz 🥰🤲
Kimyon 14 Ekim adet tarihim Rbkny 13 Ekim adet tarihim dün ve bu sabah test yaptım hiçbişey çıkmadı ama yinede umutluyum
Purpura26 Rbkny Bir üşüyorum bir terliyorum. Devamlı uyuyorum. Sabah 12:30de uyandım akşam 4 de tekrar uyuya kalmışım 7de uyandım. Koku hassasiyeti de var ama daha 7 gün önce yumurtlamam oldu 16sı da adet günüm sanmıyorum 😑
Zeyne_yusuf0142 Jale34 ay bende yarın erkendç gebelik testi yapcam 🙆♀️daha önce adetime 3gün kala yapmıştım ucuz testlerden ama ☺️artık hayırlısı
Purpura26 Rbkny Jale34 Kimyon Zeyne_yusuf0142 https://imgyukle.com/i/5FIU1R kızlar bir bakar mısınız adetime 4 gün var yumurtlamam olalı 8 gün oldu daha. Yok gibi bir çizgi görüyorum sonra kayboluyor 😀 sonra bir daha görüyorum bir de siz bakar mısınız
Rbkny Kimyon umutlu ol tabikide benimde günüm geçti idrar testi yapmıştım negatif cıktı şimdi hala bekliyorum içimde var gibi doguyor kan vericem
Kimyon Purpura26 bir üşüme bir terleme gebelik belirtisi mi ay bende de var bu hal… Uyku hali… göğüslerim de çok yumuşadı biraz şişti..
Birsen2906 Bende bu ayyy bekliyorum bugun adet gunum vee olmadim normalde akintim yumurtlama doneminde olurdu ama simdi adet gunumde cok fazla akintim var bide kasiklarim ara ara ani hareketlerde agri oluyo bakalim sabredip test yapmivam 🤗
Rbkny Ayten1994 aynısı Bende de var ya bugün ilk defa midem bulandı istifa ettim ilk kez benim günüm 6 gün geçti birde akıntı krem gibi geliyor bakalım Bi 10 gün olsun diye bekliyorum inşallah bebiş vardır hepimizde 🙏🏻🙏🏻
Rbkny Ayten1994 testim suan yok stok testleri bitti canım malesef regl gelmezse çarşamba günü kan vermeyi düşünüyorum hayırlısıyla
Mayis-4 Rbkny Rbkny reglime 4 gün var ve 3 gündür karnımın altında yürüdüğümde, eğildiğimde bir sertlik ve gerilme hissediyordum regl ağrısı gibi ama biraz daha değişikti bugün hiç bir şey hissetmiyorum nedense sabah test yaptım negatifti sabırla biraz daha bekleyeceğim ☺️
Rbkny Mayis-4 bencede bekle bende regl günü yaptım negatif ti ama 6 gün geçti hala kırmızılar gelmedi 🤣