_Ftma_ Kizlar 1 haftadir sanki bebegi hissediyom elimi karnima koyunca böyle kayiyor gibi bazende pit pit atiyor ama her gün degil 3 günde bir 17 haftalik hamileyim sizde nasil oluyor merak ettim
Srhtzlyh _Ftma_ nemde ilk 16+5 te hissetmiştim 18 den sonra bariz hissediyordum artık😊 şimdi 26+3 olduk maşallah çok hareketli bi kızım var dışardan izliyoruz artık hareketlerini🤭
Ogrtmnanne2 Srhtzlyh bu kız bebeklerinin sanırım geneli pek hareketli bizim de öyle ultrasonlarda her zaman hareket halindeydi
Srhtzlyh _Ftma_ ilk zamanlar içerden bir şeyler dokunuyor gibi oluyor acaba damar atmasımı bağırsaklarım mı filan demiştim ama hareket kendini belli ediyor ilk defa olsada anlıyor insan😊
papatya35 Benimde pıt pıt atıyo sırt üstü uzandığımda özellikle ,bazende tatlı yedikten sonra hafif seyirmeler oluyo gibi ama net değil 18+2 yim biran önce artsın istiyorım hareketleri 😘
civcivimm_ Bende 18 haftaliken tekmelerini tamamiyla hisediodum simdi 22 haftalığım karnima bakinca nereye dogru döndüğünü tekmesini görüyorum
Srhtzlyh Ogrtmnanne2 bizimkide aynı ölçümlerini yapmak için bayaa uğraşıyo doktorumuz tam kolunu bacağını ölçecek dönüyo hemen😅
civcivimm_ _Ftma_ ileride hisedersin canım hisetikce bazen dönmeleri can acitio ama bunu bile hisetmek guzel bir duygu 🤗🤗🤗 ve yusuf süresini bebeğine dinlet bebeğin huyunun guzelligi için ben bazen yerinde oynamayinca dinletiyorum resmen halay cekio icimde 😂