Tgbkzn Aleyna_Muzaffer 3aylıktı önce kız denildi sonra detaylı utrasonda kesin erkek olduğunu öğrendim 20. Haftada :)
Srhtzlyh Aleyna_Muzaffer 16 haftadan sonra doktorumuz sürekli kıza benziyor aslında ama hep kapatıyor saklıyor kendini kesin bir şey diyemiyorum dedi. Ayrıntılı ultrasonda kesinleşti kız olduğu 🤭💕
Aleyna_Muzaffer Ben bu ayın 28 inde doktora gidicem tam 3 aylık olacak acaba cinsiyeti belli olur mu ?
cansuorel Aleyna_Muzaffer canim bende 27 sinde gidicem doktorum tahmin ederim dedi bence doktorun tecrubesine gore degisiyor insallah ogreniriz 😇😇😇
Mutlumklnc Aleyna_Muzaffer 17 de gittim doktor kesin bişey söylemedi kız olabilir dedi şimdi 20. Haftayı bekliyoruz 🥰
Aleyna_Muzaffer cansuorel inşallah ya benden önce sen gidiyosun öğrende haber et bana bende sna ertesi gün söylerim kuzum 😘🥳🥳
cansuorel Aleyna_Muzaffer unutmadim seniiii ben bugun ikili teste gittim 12+4 cinsiyetini gordu 😅😅😅🥰🥰🥰
cansuorel Aleyna_Muzaffer bilmiyorum henuz csnim arkadaslarim surpriz yapacaklar o zaman yine yazarim sana ogrendigimde ❤❤❤
Aleyna_Muzaffer cansuorel canım ben öğrendim cinsiyetmi sen ne yaptın Süpriz yaptmı arkadaşların sana öğrendin mi ? 💜🧿🌹