biokadin Merhaba hanımlar progestan ilacı düşük ilacı bildiğiniz üzre lekelenmem olmuştu hafif onun için vermişti doktor , ama 1-2 gündür gene leke görüyorum.. kullanıp fayda gören yada kullanırken leke yada kanaması gene olan var mı .?
Tugbaslan3458 biokadin 9 haftalikken gördüm lekelenmeyi 100 mg progestan ilaci 200 mg çıkarmıştı tabi 1 hafta boyunca hep yattim sabah aksam uyudum 1 hafta sonra kullanmayı birakmami söyledi doktorum ama 1 hafta içerisinde hic görmemiştim bolca dinlenme öneriliyor 🙏🏻geçmiş olsun 🙏🏻🎈
Edae biokadin ben kullandığımda sorun hemen düzelmişti hatta 3 hafta kullanarak azaltarak bırakmamı istemişti doktorum ama ben daha erken bıraktım mutlaka doktorunuza yazın ya da en erken zamanda gidin bence geçmiş olsun
beyza-guven bnde 15 haftalik gebeyken lekelenmem oldu khverengi ucu kanliydi doktora gittigimde progestan fitil verdi vajinadan sabah aksam killaniyodum sabahina hic bisey kalmadı şükürler olsun
Yarennn5 Bende kullanıyordum fitil olarak aldıgımda kanamam olsu agızdan aldıgımda kananmam durdu ben prehastanın ignesinide kullanıyorum
Yesimkvrg Ben hem iğnesini hemde hapını kullandım o ilaç kese kalınlaşması içinmiş şuan Allah’a şükür birseyim yok ama dikkat et ağır kaldırma hatta kanaman varsa oturduğun yerde kalkma