Arifcan16 Ayy hadi inşallah, deneyeyim bakalım.. Ben de birkaç gün karbonatla sildim, hani buzdolabındaki kokuyu filan alıyor ya, bunu da alır heralde dedim ama işe yaramadı. Bu esnada hep balkonlu odada duruyor, iki balkonu açıyorum gece yatana kadar açık ama karbonat fayda etmedi.. Valla deseniz ki asit yaptım ben çok memnun kaldım diye, onu bile yapacağım öyle bir psikolojideyim 😊