Sevimli96 Evet çok iyi biliyorum o duyguyu. Telli destekli çamaşır kullanma, sadece ince süngerli
sporcu büstiyerlerden giy sıkmayacak ama başı boşta bırakmayacak 🙈 Çünki hareket ettikçe acı oluyor. Ben 2-3 tane iyi toparlayıcılardan aldım çok acayip rahatlamıştım.