21+3üm kaburga ağrısından ölmek üzereyim suanda. bel ve bacak ağrısından bahsetmiyorum bile kime sorsam karnın büyüyor normal vs diyor. Bu ağrılarla ne yapıcam bilmiyorum. Oturunca kalkamıyorum, kalkınca oturamıyorum, sol bacağım sanki damar damar üstüne atmış gibi ağrıyor sık sık, yürümekte çok zorlanıyorum. Sanki 8. 9. Aya girmişim de doğumum yaklaşmıs gibi ağrılar çekiyorum. 5 ayda bu haldeysem ben ilerisini düşünmek bile istemiyorum. Sizde de böyle olanlar var mı kızlar? Ne yapmamı önerirsiniz?