Nilgul-19 Kizlar igneden sonraki 11. Gün bugün cok heyecanlıyım sonucu çok merak ediyorum 15. Gün test yapicam insallah güzel haberler alırım 🤗 ayın 15 ini bekliyorum simdi sabırsızlıkla 😬
Dilek0809 Nilgul-19 inşallah sıkı sıkı tutunmuştur bebeğiniz🙏🏼 Ben de bekliyorum kaçıncı günde tam sonuç alınıyor acaba
uykusuzbirben Nilgul-19 ben çatlatma iğnesinin 14.günü öğrenmiştim gebeliğimi. inşallah seninde bebişin tutunmuştr sanada. rabbm gönlüne göre versin 🤲
melekkizim_00 Nilgul-19 benimde Bugün 9. Günüm 🙏🙏 Insallah yavrularımız bizimledir kuzuumm ,sende hayırlı haberler al insallah
Nilgul-19 Dilek0809 15 . Günde yapılabiliyomus burda okudum hep öğrenenler öyle öğrenmiş bende ona dayanaraktan 15.Günde yapıcamda bakalım sancılarım oluyodu son 1 haftadır göğsümde acımaya basladı içim içime sığmıyo bide bugece rüyamda hamile olduğumu gördüm ultrasona bakiyoduk doktorla ☺
EdaM2358 Nilgul-19 elinde olmuyor o korku canım inşaallah güzel haberlerle geleceksin buraya ❤ bende iğneden sonra 13.gun erken gebelik testiyle silik şekilde öğrendim ertesi gün normal testle yaptım ondada silikti.
Dilek0809 Nilgul-19 ay canım inşallah vardır ya ben de şimdiden çok heyecanlıyım daha 15. Güne çok var ama ne yapayım bekleyeceğiz inşallah bizledirler🙏🏼 Benim 15. Gün adet günümden önce oluyor seninki nasıl acaba illa adet gününü beklemek gerekiyor mu
uykusuzbirben Nilgul-19 evet hiç beklentim yoktu aslında olmaz diye düşünüyodm ama çok şükür oldu. ztn çatlama sorunum varmş sadece o yüzden çatlatma iğnesi ilk kullanımda işe yaradı 😊😍
BeritanKaya Bende iğneden sonra 13.günü öğrendim şimdi 5 haftalığım umudunuzu sakın kaybetmeyin inşallah Allahım olmayan herkese nasip eder 🙏🏼❤️
Nilgul-19 Dilek0809 benim adetime daha 10 gunden fazla var ama sonucta planli bi şekilde oldu ya bence beklemesekte olur heralde çünkü normal kadınlar gibi rastgele yapmadik 😀ben adetimw beklersem çatlarım meraktan 😀
Dilek0809 Nilgul-19 ay iyi ben de yaparım o zaman hatta 13. Gün öğrenenler bile vardı bakalım hayırlısı olsunnnn. Siz de yazın mutlaka sonucu inşallaj en hayırlı şekilde vardır 🙏🏼
Eylul1987 Nilgul-19 Bende persembe vuruldum iğneyi persembe günü. cumada aşılama oldum gün geçmek bilmiyo. bende ne göğüste hassasiyet ne akıntı var. sadece kasıklarımda batma tarzında ağrı oluyo. inşallah kurabiyelerimize kavuşuruz