Tugbadogan Kızlar merhaba doktorum mide bulantım için prilam dr verdi. Akşam uyumadan önce aç karnına iç dedi eczacı ama benim sabah bulantılarım olmuyor genel de akşam üzeri oluyor. Sanırım etkisi geçiyor o zamana kadar. Bu ilacı sabah aç karnına içen var mı?
flowers Tugbadogan banada aksam iki tane ic dedi. Sanirim cok uyku verdigi ve sersem yaptigi icin. Doktorunla bi gorus istersen ben calistigim icin gunduz icmeyi goze alamiyorum
MehtapAhmet Tugbadogan Ben 5 aya yakın kustum canım prilam benim vazgeçilmezim olmuştu gece mıtlaka içerdim sabah kusmamak için sabahta bir tane daha içiyordum ilk zamanlar 5.ay bulamtım hafifledi 1 e indirdim sonrada düzeldik şükür ☺️
ecemeric Tugbadogan ben sabah aç karnına 1 tane akşam yemekten önce 1 tane bir de gece yatarken 1 tane içiyorum canım
rabiaaao Tugbadogan evet sabah aç karnına yatmadan gece 2 tane içince rahatliyorsun . Çok şükür ki doktorum verdi kullanıyorum yoksa ogurmekten içim çıkmıştı