Sylwiart Kızlar 21+3üm Gebeliğimin başında hemoroid oluştu ağrı sızı kanama yada acıma falan hiçbisey yok şişmesi dışında. Sizde de gebelikte bu oldu mu olduysa ne zaman geçer yada Doğumdan sonra falan mı geçer bilgisi olan ??
Annesi34 Sylwiart berbat bişey o sadece şiştiyse iyi yine ağrı olursa ömründen ömür gidiyo ne oturabiliyosun ne yatabiliyosun 1 gece sabahladığımı bilirim ağladığımı bilirim 38 haftalığım 2 kere başıma geldi hala şişlik var ama ağrı geçti şükür oda iki çeşit krem verdi doktorum o şekilde geçti şimdiden doktoruna danışıp önleyebilirsin ağrısını
feamtrmea Sylwiart dua edşn ağrı sızı olmasın geçen hafta ağladım acısından üç dört gün 🥺 şimdi şişlik var biraz ama acısı geçti Allah a şükür tek çözümü kantaron yağında buldum ne krem ne zeytinyağ hiç bişey çözüm olmadı 😊
elisas-mom Off o bendede oldu çok fena,ağrısı yok arada çok az ama baya büyüdü 31 haftaya giricem bende doktoruma sorucam. Belki daha fazla olmadan geçer inşallah 🙏