Kızlar 39+0 rım bugun son 1 hafta kaldı 40 lara kalmak istemiyorum. Post açan doğuruyor diyorlar bir küçük duanızı bende esirgemeyim patlıcam yoksa çok şiştim dayanıcak gücüm kalmadı ayakta bile duramıyorum artık 😕 tüm bekleyen annelerimiz cennetler annesi Hz. Fatma annemizin yüzü suyu hürmetine evlatlarına kavuşur inşallah 🙏🏻