HanifeOkutan Yesimy ben de 40. Haftadan sonra doğurmak için dua ediyorum 😂😂😂 bilmiyorum iyi mi kötü mü oğlum haziran 21 den sonra doğarsa yengeç burcu olur diye 😂😂😂 ikizler olmasın diyorum 😂😂😂 senden ilham alıp 40ı geçebilirim diye düşündüm şuan 😂😂😂
Yesimy HanifeOkutan Ya bilemiyorum ilk bebeğim daha önce de dış gebelik geçirmiştim zor dönemlerdi.. bu doğumumun da kolay geçmesini isterdim kadın olmak zor cidden Başıma neler gelicek bilmiyorum salı gününe kadar doğururum inşallah hakkımızda hayırlısı
HanifeOkutan Yesimy ne bilim ben yengeç olsa diyorum 😂😂 bi kaç tane ikizler var da anlaşamıyorum 😊💕 ne biliö
Yesimy HanifeOkutan yok kız bekleniyor 😂 uygulama bile doğurtturdu ben doğuramadım salı günü yatış olucak zaten şurda Salı’ya ne kaldı 😖
HanifeOkutan Yesimy ya güzel haberler bekliyoruz Salı’ya kadar doğurursun tani hayırlısı hangisi ise 😊💕