aydaslan66 bizimde normalde 13 gün kaldı ama 3 gun once düzenli sancilarim cikti, doktorum gece her an gelebilir dedi ve hafta sonu gece uyuyamadim kasılmalardan şu anda rahatladım yani yalancı kasılmaları yaşadım veee asla bi kasık ağrısı gibi değildi daha şiddetli daha ağrılıydı ayrıca doğumun başladığını şu yöntemlere anlayabilirsiniz:
Yere oturun dik bi şekilde iki bacağınızı uzatın ve sağ bacağınızı sol bacağınızın üstüne atmaya çalışın eğer atabiliyosanız daha doğumunuza vardır ama yapamıyosanız bebek doğum kanalına girmiştir veee yaa doğum başlamıştır yada başlamaya çok yakındır. Nerden biliyosun derseniz hem ebeyim ordan biliyorum hemde doktorumda aynısını söyledi. 😇