Kızlar selam🙋🏼♀️ bı arkadaşım gebelik düşünüyor. Bazı farklı belirtileri de var hamilelik gibi. Az önce ufak bı kan gelmis. Pembemsi. Bu yerleşme kanamasi midir? Bir de yerlesme kanamasiysa şayet kaç gün sonra idrarda belli olur gebelik. Test hemen yapmak istemedi olsa bile idrarda belli olmayıp çıkmazsa diye. Bı bilginiz var mı suan bu konuda? Ben yerleşme kanaması gibi bu tarz şeyler yasamadigim için fikir vermekte zorlanıyorum ona.