Ozzzzz_ Kızlar yumurtlama dönemimde çok kasıklarım göğüslerim ağırdı ama bugün adetime 1 hafta var kaşık ağrım hiç kalmadı çok çok minik böyle göğüslerimde ağrıyor , acaba yumurtlama döllenme gerçekleşmedi mi , son adet tarihim 11 eylüldü 😔😔
haziranin25i Ozzzzz_ yumurtlamadan sonra kasık ağrıları normal karşılanıyor zaten çünkü o günlerinizi değerlendiriyorsunuz.. Son adet tarihiniz 11 Eylül ise şuanda regli olmanız gerekirdi olmadınız mı?
Ozzzzz_ haziranin25i çok pardon son adetim 18 Eylül , ama ilkte yumurtlamada kasıklarım ağırdı dünden beri hiç kaşık ağrım yok normal mi