AnnesiveKizii Merhaba kızlar, 33+2 yim son uc haftadir parmaklarimdan dirsegime kadar uykudan uyandircak derecede uyuşma oluyor magnezyum ilaci vermisti doktorum ama sadece kramplarimi azalttı. Sizlerde de varmi böyle durum ve neler yapiyosunuz gecirmek için
Aknkbr AnnesiveKizii bi sendrom diye geçiyo internette adını unuttum doktora sordum normal olabilir dedi 38 haftalığım el incindiğinde filan takılan ortapedik bileklik önerdi ama almadım doğumdan 1 ay sonra geçer muhtemelen dedi
DerinAy AnnesiveKizii aynı haftadayız benim çok önce başladı, bebek ağırlaştığı için omurgadaki sinirlere baskı yapıyor. Gece kollarımı nereye koysam şaşırıyorum😬
AnnesiveKizii DerinAy ay evet ya yukari kaldiriyom olmuyo sag sol olmuyo sonra uyuyana kadar ayri bi dert🤭 neyse az kaldı inşallah
yigitalpinannesi40 AnnesiveKizii Ben de 33. Haftadayım ellerim ara ara uyuşuyor uykudan uyandırıyor resmen ama benden daha önce başladı magnezyum kullanıp maden suyu içmeme rağmen geçmedi. Kramplara da fayda etmiyor hiçbir şekilde uykudan bacak krampları ile uyanıyorum
Nesse86 AnnesiveKizii Bendede var üc haftadir cok tuhaf birsey vücuttaki su yüzünden o uyusma malesef doguma kadar sürücek.
Momster Karpal tunel sendromh dedi doktor. Gebelerde olabiliyormuş. Kac haftadir elim ayni parmaklarim uyusuk hep. 16-17 de basladi 38deyim.devam ediyor
slnko AnnesiveKizii ben 37 deyim tansiyon ilacına başladığımdan beri yasıyorum onu ilacın yan etkisi dedi doktor bana🙄 ellerim parmaklarım bacaklarım karıncalanıyor sürekli😐