eliiff25 Yasemin0728 ben henuz test yapmadim çünkü adet gunume cok var ama kuzenimin adetine daha 4 gün vardi silikte olsa cift cizgi çıkmıştı darısı basiniza
eylulumm Sat 6 eylul pazar gunu testim pozitif cikti korkumdan doktora gidemiyorum 😞 yine uzuntu yasiyicam