Maviapril ben geçen sene Ekim ayında kimyasal gebelik sonrası düşük yaşadım kürtaja gerek kalmadı ama rahme tutunmadığı için. Düşük kanaması başladığında araştırma hastanesinde kadın doğumda vajinal ultrasonla baktılar ordan mı bilmem o ara enfeksiyon kapmışım. 3 ay sürekli adet olacakmışım gibi rahimimde belimde ince ince ağrılar oldu. Ben vücudum kendini toparlıyor sandım. Sonra merak edip doktora gittim enfeksiyon olduğunu öğrendim. Antibiyotik ve fitil kullandım. 4 ay sonra da mart ayında hamile olduğumu öğrendim. Allaha şükür mide bulantım dışında başka da bir sıkıntı yaşamadım çok şükür. Şu an 35+4 haftalık hamileyim. Allah ın izniyle yavruma kavuşmama az kaldı inşallah 🙏