Ogrtmnanne2 Hanımlar iyi akşamlar gebelikte cilt bakımında madeleb kullanan ya da Arap kızı kremi kullanan var mı ?
Asi_0658 Ogrtmnanne2 madeleb ben kullanıyorum hücre yenileyici özelliği olduğu için hamilelik çatlaklarına iyi gelir diye sürüyorum karnıma tavsiye ederim
Ogrtmnanne2 Asi_0658 çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için benim de cildimde mevsimsel olarak bozulmalar oldu denesem bir zararı olmaz herhalde 🙏🏻