Jale34 Gayehh bende yeni gitmeye başladım sayılır henüz bir doğum veya gebelik geçirmedim ama doktorum ve hastaneden çok memnunum :)
Zeyzey14 Gayehh ben gidiyorum inşallah orada yapacağım gebelik eğitimi aldık orada gösterdiler tek kişilik ve temizdi. Gelip kendinizde bakabilirsiniz dediler 😊 Hangi doktor
Snh Gayehh 5 gün önce doğum yaptım herşey harikaydı 2. Doğumum aynı hastanede ilk doğumumda da aynı ilgi vardı
Sweetbabymom Zeyzey14 merhaba yeni mi aldınız egıtımi bende gidiyorum ama sadece online var demıslerdi ona katılamadım
Snh Gayehh çok memnun kalıcağınıza eminim beni 0 kesi ile doğum yaptırdı 2 bebeğimide onda doğurdum çok ilgili bilgili harika bir insan hasta doktor ilişkisi gibi değil de arkadaş gibi yaklaşıyor çok seviyorum kendisini😍
Zeyzey14 Sweetbabymom evet ONLİNE oluyor çok keyifli ve bilgili oluyor gittiğinizde kayıt yaptırabilirsiniz ☺️
Asas78 Bende yeni başladım Özlem kesiktaş aydın a gidiyorum . Sizler hangi doktora gidiyorsunuz acaba ? Muayene de eşinizi içeri alıyorlar mı ? Doğum da yanınızda kaç kişi kalabiliyor ?
Gayehh Asas78 muayenede kimseyi içeri almıyorlar ben hep tek girdim ama refakatçi olarak eşiniz doğumda kalıyor