CansuDemir dediğinin hepsini yapıyorum inanki zor yürüyorum bacaklarım titriyor resmen yaşadığım şeyin sonu koca bir mucizeyle bitecek tabi inşallah 🤲🏻Ama suni sancıya kalsın istemiyorum iş tabi bu benim isteğime göre gerçekleşecek değil. Sadece bu mu sıkıntı Almanya da yaşıyorum ve dil bilmiyorum yeni geldik doğumu yaptıracak doktor Alman inşallah sağ salim kucağıma alırım ve kolay doğum olur inşallah sıkıntıları yazsam roman olur 🤷🏻♀️ Herkesin her sabah bir dünya mesajı ile kalkıyorum daha doğurmadın mı yok bilmem ne strese girmemek sinir olmamak elde değil ben zaten 3 senedir bekliyorum bu anı neyse yazsam bir sürü şey olur da işte Herşey Allahtan 🤲🏻