seoz kizlar merhaba 12 haftaligiz 2 gundur idrarimda kan vardi bugun dr gitttik asiri enfeksiyon var dedi alfasilin 1g ve monurol toz verdi alfasilin 6 saate bir dedi bunlari kulllanan oldumu yardim lutfen
NaimeYilmaz seoz enfeksıyon bebege zararlı bol su ile içmenız lazım doktor ne dedıyse uygulamalısnz bizler daha iyi bilmiyoruz 🌸
OzturkNazan seoz çok geçmiş olsun canım hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu hemen hemenn herkeste oluyormuş doktor öyle demişti bana 🙄 bende sürekli enfeksiyon kapıyorum ilaç kullanınca geciyo sonra yine tekrar ediyor 😑
NaimeYilmaz seoz ilaçtan degil enfeksıyondan korkun o cok daha zararlı bünyeniz musait demekkı gunluk 2-3kere camasır degıstırın akıntu ıcın camasırınızıda utuleyerek kullanın mutlaka bir kere olunca kollamazsan tekrar edebılıyor
seoz OzturkNazan sagol canim benimm valllahi kac gundur geberdimmm bakalim insalllah iyi gelir iyi oluruz korkuyorumda bisey olacak diye
seoz NaimeYilmaz hamile kalmadan öncede aurekli vardi zaten ama tekrar nuksetti cok dikkat ediyorum ama ne biliyim yaa baya korktumm duzelir ins.
Lamelif NaimeYilmaz günde 4 kez iç çamaşır değiştiriyorum en az 3,5 litre su içiyorm ama maalesef var geçiyor tekrar oluyor doktor yapacak birşey yok gebelikte normal diyor munorol veriyor 3 defa kullanacam bu akşam 😔