Eda319 Kızlar folik asiti kaç aya kadar kullanmam gerekiyor. Doktorum 9ay +emzirme döneminde de içmem gerektiğini söyledi siz kaç aya kadar içtiniz.
Esrahalit Eda319 bugün bana da yazdı haberde izledimki folik asit bebeği otizmli yapma ihtimali varmış nasıl yapacam bilmiyorum
esraaa86 Eda319 folik asit karaciğeri yoruyor,onun doğal formu folat,ocean markasında var,onu alabilrsnz
alininannesiiiii Bende ilk üç ay kullandım sonra başka vitamin ve kan hapı verdi kullanmıyorum folik asit
ipek-smr Esrahalit canım öyle bişey yok ya yıllardır kullanıyorlar asıl kullanmadığın zaman anemiler çıkıyor yani o vitamin bebeğin gelişimi içim çok iyi show tvnin haberlerine bakmayın kötü olsa doktor yazar mı tavsiye eder mi