deletedmom351 Herseyim Hayır eğer göğüslerini uyarmazsan yada sıkmazsan eğer doğum belirtisi değil sıkmamaya özen göster çok faydalı bir şey o sıvı. Benimde 6. Aydan beri geliyor.
Herseyim Keriminmutluannesi canım arada benimde oluyordu ama ıslandı baya bu sefer ve dolgunluk geldi acabamı dedim
Keriminmutluannesi mavi hayir canim erken doğum belirtisi değil, normalde 20 haftalıktan su gibi yada hafif beyazımsı gele biliyor ancaq sıkınca geliyorsa problem değil ama yok öyle dolu dolu kendisi taşıyosa ozaman doktora söylemeb gerek
Herseyim deletedmom351 esimlede o konuda problem yok canım son zamanlarda sancı olunca sağolsun anlayışlı 😂😂
Herseyim Keriminmutluannesi 35. Haftada ama sancı falan çıkmıştı nts de canım ciğer geliştirici de vuruldum ne olur ne olmaz diye