Baharhnm benim 2 yıl olmadı benden sonra evlenen arkadaşlarımın neredeyse hepsinin olmuştu kendimi Artık eksik hissediyordum olmadığı aylarda psikolojik olarak çöküyordum ama sonunda rabbim duamı kabul etti nasip etti o yüzden her zaman ağzımdan eksik etmiyorum duamı allahım olmayanlara da nasip etsin kimsenin kucağı boş kalmasın isteyipte olmaması çok kötü