Merhaba güzel anneler. Güzel doğum hikayeleri okurken şimdi bende kendi doğum hikayemi yazıyorum sizlere. Çarşamba akşamı annemgil ablamgil yegenler falan misafirimdi. Yedik içtik derken saat 10 geliyordu kalktılar. tabi o sıra benim biraz sancım vardı ama yalancı sancı diye umursamadım fazla. Saat 12 geçti bi su geldi ama ben akıntı diye yine umursamadım. Ardından yine geldi hemen tuvalete koştum. İç çamaşırım ıslanmıştı. Eşimde evde ama uyuyor tabi bu sırada. Hemen ablamı aradım. Böyle böyle diye anlattım. Doktorunu ara anlat durumu dedi. Aramadan eşimi uyandırdım tabi adam şok beklemiyor, hatta hiç kimse beklemiyor. Çünkü günüme daha var. Aradım anlattım durumumu doktora. Hastaneye geç geliyorum ben dedi. Kardeşim annem geldi bizi aldılar hastaneye gittik. Nst’ye bağladılar, suyum geliyor ama açılmam yok. 1 cm açıldı. Gece birden sabah 11 kadar bekledik açılmam olmadı. Doktor sezeryan olsun derim ben ama sen yine bekleyelim diyorsan bekleriz. Beklersekde çocugu riske atmış oluruz enfeksiyon kapar dedi, suyun geldigi için dedi. Eşime sordum sen ne dersen o olsun dedi. Bende riske atmak istemedim. Sezeryan için gerekli olanlar yapıldı. Beni ameliyat haneye götürdüler ama tabi bende bi korku başladı, ağlamaya başladım çünkü hiç ameliyat olmadım. Eşimde ameliyat bölümüne gidene kadar yanımdaydı. Elimi tutuyor. Girdim ameliyat haneye. Başladılar gerekli olan şeylere işte. Sonra bi ses pamuğumun sesi dünyalar benim oldu. Sesi duyunca ben daha çok ağladım. Yanıma getirdiler kokladım öptüm. Babasının yanına götürdüler. Bende 1 saat sonra çıktım. Odama geldim oğlum beni bekliyordu benden bi heyecanlandım tabi. Onu görmek koklamak öpmek sarılmak bi başkaymış. Rabbim her isteyene nasip etsin inşallah. Şimdi evimizdeyiz uyuyor. Uyurken hem yazıyorum hem pamuğumu izliyorum. 8 Ekim annesi olarak korkmayın anneler derim. Çocuğunuzu görünce herşeyi unutuyorsunuz, bütün acılar bitiyor. Şimdi happy kidsli olduk bizde🥰
bu arada 39+1 de oğlumu doğurdum. 3280 gr 50 cm pamuğum 🤱🧿♥️