Pamukkiz Kızlar bebeğim 20 günlük ve cok gazlı. Sütüm yetmediği yerde aptamil veriyorum hastanede ilk onu verdiler ona devam ettim. Gaz yapmayan mama önerileriniz neler?
Deletedmom95 Pamukkiz gaz yapmayan mama hangisi bilmyorum ama mamayı biberona koyduktan sonra sallamayın. İçerisinde hava baloncukları oluşuyor buda gaz yapar beebkte kaşıkla falan karıştırın
Babymm Pamukkiz bende sma vermiştim gaz yaptı yapmayan yoktur heralde metsil gaz ilacı kullandık mamayı yaparken örneğin 75 ml yapacaksınız 50 ml karıstırın spatül ile sonra 75 tamamlayın ve ağzı kapalı karıstırmayın yazmış arkadaş doğru bilgiler