Amommm çatlaklar icin hicbirsey kullanmadim göbeğim cok az çatladı ama önemsemiyorum pek. Ama siz kullanmak isterseniz oil diye yağ var eczanelerde doktorum onu kullan demisti. Göğüs icin ilk doğumdan sonra felaket yara olmuşlardı kanadilar falan o yuzden simdi 32. Haftada lansinoh krem sürmeye başladım. Doktorum lansinoh, garmastan, lanolin bu 3 kremi önerdi herhangi birini alip 32 de kullanmaya basla dedi. Birde memelyn diye bir kalkan var onu al kullanmaya basla dedi doktorum. Gün boyu göğüsüm de tutuyorum yatarken çıkarıyorum suan icin. Gümüş kapak da aldim ama henüz kullanmaya baslamadim onu da hafta sonu 35+0 oluyoruz kontrolüm var o zaman baslicam kullanmaya. Gümüş kapağı e bebekten silverina marka aldım. Bunlara ragmen göğüs yarası çekersem herhalde tahin yağı ayva cekirdeginden jel yapmayi falan düşünüyorum birde. Aklima gelenler bunlar canım 😁