Melisaaa16 haline çok şükret canım ben 35+3 haftalık ikiz gebeyim artık dayanılmaz oldu her şey , yürüsen yürüyemiyorsun , oturmak zaten imkansız , nefes alamıyorsun ancak yatarak geçiyor günler ki o da sırt üstü yatmak yok ya sağa ya sola onda da kıvranarak dönüyorsun , anlayacağın maşallahın var şuan da bende 29.haftama kadar sorunsuz geldim ama artık yattığım yerden kalkamaz oldum bir de çok zayıftım bir an da kilo alınca sırtım ve bacaklarım ağırlığımı taşıyamaz oldular 🤦🏻♀️ İlk gebeliğim tek bebek nasıl oluyor bilmiyorum ama iki bebeği taşımak gerçekten çok zormuş 🥺