Bahartrn61 aa acıklık kötü ya heran gelebılır dedıgın gıbı kz arkadasımın da oyleydı nısanı gelmıs 35 de catı muayenesınde 37 dede hafıf su geldı sanms acıle gttı 2 gun hastanede sancı cektı sonra sunı verdıler 5cm de kaldı acılma ılerlemedı kız dayanamamıs dha fzla sezeryana almıslar 🙄 sonra dogdu bebegı henuz toparlamıs degıl bıde emzırmıyor sutum yok dıyor bebege bıldıgın bebek sütü vermıs doktordan habersız kafasına gore cocuk kabız olms kzdm dedm manyakmsn kafana gore veryosun yazık dedm emzır gelır sütün bnm kz arkdsmın 1 hafta sonra geldı kız hem sagdı hem emzırdı annemde oyle emzırmek ıstedı ama krdesım emme refleksınden ememedı mama ıle buyuttm 3 ay sonra meme aldı emdı 3 yasına kdr 😁😁 sabır lazım ıste ınsallh sende rahat bır sekılde dogum yaparsın rabbım evladını sana bagıslasın kolay dogumun olsun sureklı hareket et squat yap merdıven cık ın yuru yardımcı olur rabbımde 🤲🏻🤗